te ir sapņi, bērnība, gaidīšanas laiks un viss cits, kas dara mūs mazliet laimīgākus

Dolce vita e dolce far niente* būšu Romā no 4.-14.septembrim. fotosesijas būs:)

Par Itāliju es varētu sāstīt un stāstīt.
Emocionāli, ar žestiem, ar izteicieniem, ar plašu smaidu.
Bet ļaušu stāstīt bildēm.
Fotogrāfētas gan ar kameru, gan telefonu.
Bilžu autori esmu ne tikai es, bet arī mans vīrs un mazā meitiņa:)
Vienīgais, ko varu piebilst- aiciniet mani uz Itāliju bildēt:) 
Braukšu, braukšu, braukšu ar vislielāko prieku:)
p.s. šeit patiešām es iepazinu tos vārdus, kuri rotā virsrakstu.
Vismaz man tie nozīmēja aizmirst par ikdienas rūpēm un baudīt kopā būšanu, būt šeit un tagad.
Pāri visam- vēlos pateikt paldies Dievam par visām šīm svētībām un dāvanām, sapņu piepildišanos, ko varējām piedzīvot!
Lai mums katram ik dienas sirds pilna ar pateicību par to, kas mums ir!


Kā pirmo bildi izvēlejos šo- kas raksturo manu Itālijas sajūtu. 
Gaisma, vieglums, īsts skaistums it visā.

* tulkojumā no itāļu valodas- saldā dzīve un saldā nekā nedarīšana (termins-apzīmējums)

2 comments:

Unknown said...

Fantastiskas bildes, kas rada īpaši sapņaiņu noskaņu. Katra bilde kā skaists emocijām pārbagāts stāsts.

laurasulmeistere said...

paldies!!!!

 
Copyright © 2013 katrai lietai piemīt skaistums | Design by Cinnamon Girl Studio