te ir sapņi, bērnība, gaidīšanas laiks un viss cits, kas dara mūs mazliet laimīgākus

vai Tu kļusi mana sieva? (pārsteigumbildinājums)



Kādā skaistā rudens dienā, divi jaunu cilvēki ieradās botāniskajā dārzā, lai es varētu papildināt savu portfolio. Nu tādu stāstu šis jaunais puisis bija izstāstijis savai mīļotajai. Es esot viņa māsas draudzene, kura nupat pabeigusi mācīties fotografēt un tagad trenējos un man vajag modeļus. Šo stāstu es uzzināju tikai fotosesijai sākoties un tas bija ļoti jautri:)))
īstais stāsts bija mazliet citādāks. I wish komanda- idejas autore Laura un dekoratore Kristīne bija radījušas ļoti skaistu vietu un atmosfēru kādam īpašam notikumam- pārsteiguma bildinājumam. Lai līdz tai nonāktu un taptu arī kādas bildes- bija jāizdomā pirmais stāts:)
bet nu visu pēc kārtas- lai fotogrāfijas runā pašas.


No comments:

 
Copyright © 2013 katrai lietai piemīt skaistums | Design by Cinnamon Girl Studio