te ir sapņi, bērnība, gaidīšanas laiks un viss cits, kas dara mūs mazliet laimīgākus

Dāvanas Svētkos

Mani mīļie, nu jau pavisam drīz būs klāt gada īpašie svētki. Un iespējams jūs vēl esat pārdomās- par to kā iepriecināt savus tuvos tuvākos:)!
Man ir daži varianti, ko likt dāvanu maisā.
Te būs:)
Viss ir rūpīgs un cītigs roku darbs.
tāpēc katrs kalendārs ir mazliet atšķirīgs savā unikalitātē. nav divu vienādu.

 Es rūpējos par ideju un maketiem, mans mīļais talantīgais vīrs darbojas ar koku:)

koka  kalendārs. 
Šī ideja man ienāca prātā pagājušajos Ziemassvētkos, ka vajadzētu pagatavot tādu kalendāru, kas būtu kā dizaina lieta (jeb vienkāršā valodā runājot- patīkams baudāms kaut kas oriģināls un nebijis). Un nu tāds ir tapis. Pamatne- tumša vai koka krāsā. 12 mēnešu lapiņas iekārtas ākīšos, kuras katru mēnesi pārliekamas uz jaunu mēnesi. Labā ziņa- kalendāra pamatni varēs izmantot daudzus gadus, pamainot vien papīra daļu, kuru arīdzan varēs pasūtīt, gadam ejot uz beigām. Mugurpusē āķītis.
Cena 40 eiro



Tāpat piedāvāju ģimenes likumus,kas šovasar kāzu laikā izpelnījās lielu atzinību:)
Izmērs A4, ar aķīti, iesaiņoti linā:)
cena 30 eiro.

un vēl ir tapuši jauni maketi, pēc kuriem tūlit tiks izgatavoti jau pirmie dēlīši:) 
Lūgšana- citāts no Svētajiem Rakstiem un skaista atzīšanās mīlestībā, 
kā arī ir pieejams vēl viens ģimenes noteikumi variants:) 
Cenas tādas pašas kā ģimenes likumiem.


pasūtīšana notiek- rakstot uz debessmanna@gmail.com
 tiem,kas nedzīvo Rīgā vai Latvijā, iespējama pasta piegāde.
 

No comments:

 
Copyright © 2013 katrai lietai piemīt skaistums | Design by Cinnamon Girl Studio