te ir sapņi, bērnība, gaidīšanas laiks un viss cits, kas dara mūs mazliet laimīgākus

Viņas pirmā mīlestība ir ...TĒTIS, protams!!

Es tā mīlu pavasari un Māmiņdienu!!
Esmu tik neizsakāmi priecīga un Dievam pateicīga par ģimeni, no kuras nāku, par savu mammīti!
Un tik ļoti priecājos par šiem diviem briniškigajiem cilvēciņiem, par iespēju būt mammai!!:) tas ir bezgala liels gods. Savu mīlestību gribeju ietērpt šajā foto!


es skatos uz šim fotogrāfijām un domāju- cik tās ir ..īpašas, lai neteiktu vairāk. Lai arī šobrīd tiek svinēta Mātes Diena, es gribēju tomēr piezīmet- cik liela loma katra bērna dzīvē ir arī tētim! Un meitenēm- tētis ir tas,kas viņā rada priekšstatu, izjūtu par to,kādu vīrieti viņa gribētu vai tieši otrādi negribētu sev blakus,kad izaugs liela:) No sirds novēlu,lai katram bērniņam būtu mīloša māmiņa un tētis:) Un tad mīloši bērniņi radīsies paši:)!

1 comment:

a leaflet said...

Man ir līdzīga (tikai vecumā, kad man bija 18) bučbilde ar tēti, kas mums abiem kļuvusi īpaši mīļa!
Un man savā un arī šajā visvairāk fascinē tēta apmierinātais smaidiņš! Tāds lepnuma un pašapmierināta runčuka pilns smaids, ko diemžēl sievas, man šķiet, nemaz nevarētu (arī nevajag) vīrietī izsaukt!
Un tas ir skaistākais... brīdis, kad esi tēta mazā princesīte... jā, arī tad, kad tev jau ir 25 un viņš tevi ved pie altāra...

 
Copyright © 2013 katrai lietai piemīt skaistums | Design by Cinnamon Girl Studio