te ir sapņi, bērnība, gaidīšanas laiks un viss cits, kas dara mūs mazliet laimīgākus

gaisma, tā iedvesmo

lai arī šodien aizsala mūsmājas ūdensvads, šī brīnumainā gaisma, kas spīd, liek aizmirst par visu citu. es to baudu un baudu. un brīžiem neizturu un mēģinu to "piefiksēt". tā ir gaisma,kas runā.



Tad Jēzus atkal runāja uz viņiem, sacīdams: "ES ESMU pasaules gaisma; kas seko Man, tas patiesi nestaigās tumsībā, bet tam būs dzīvības gaisma."

                                                                                                                                  Jāņa ev. 8:12


2 comments:

Anonymous said...

Otrais foto ir ļooti burvīgs, lieliska noskaņa!

Daira said...

Interesanti, bet arī es tieši šodien īpaši priecājos par dienasgaismu... Tiesa, tik lielisku bilžu man nav :)

 
Copyright © 2013 katrai lietai piemīt skaistums | Design by Cinnamon Girl Studio